I don't know If I can yell any louder



Meningen va ju att jag skulle bli någorlunda rödtott igen. Dock mer åt det bruna hållet, som fjärde bilden. Så färgade en bunt med löshår i natt. Till min besvikelse så blev färgen mer åt de brunlila hållet. En färg jag inte passar i. Ser mest bara blek och förjävlig ut. Så jag gör oss alla en tjänst och låter bli att färga mitt egna hår. Dvs så slipper vi en massa obehagliga bilder här. Och bara tänka sig hur synd det skulle vara om gyminstruktören som ska agera min PT idag..
Så vad fan är nästa steg? Har inget löshår i rätt färg kvar och jag är sinnestrött på denna. Kanske ljusare?

Kommentarer
Postat av: Michaela

GO BLONDER! Inte ljusblond men du skulle vara skitsnygg med ljusare slingor jööö

2011-04-06 @ 10:56:53
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: EMMA

Galet snyggt med rött hår!!!! Synd att färgen går ur så snabbt. :(

2011-04-08 @ 16:19:12
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0