There's an endless story



Jag är en tvärtom människa, när jag måste så gör jag inte, och när jag inte måste så gör jag. När jag känner mig stressad och har mycket och göra så skiter jag i allt och lägger mig i sängen och slår på en film och glömmer allt det jag borde göra egentligen. När jag har massor med tid och livet leker, då tar jag tag i allt. Idag har dessvärre vart en sån där stressig dag fylld av bajs. Så valde att skjuta upp på saker, lägga mig och kolla DH avsnitt, röka en, två eller tre cigaretter i solen efter varandra och äta extra mycket mat under middagen. skönt va ordet.

Kommentarer
Postat av: Joss

Du e skit snygg i håret nu :)

2011-04-18 @ 11:53:34
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0