It's late and I miss you



Efter en dag bestående av långa väntetider på hälsan, jobbiga toalettbesök och en lugn arbetsdag så ska det blir hur fint som helst att krypa ner i sängen och blunda. Listan med irritationsmoment för dagen har bara växt för varje sekund. Inte nog med att jag fick vänta i nästan två timmar på sjukan så missade jag tåget påväg dit, när jag ska byta tåg så upptäcker jag att jag tajmat de andra tåget så fel som en hel halvtimme, kommer äntligen fram till jobbet, påväg hem så är bussen tre minuter tidig så den åker förbi framför ögonen på mig. Efter många svordomar och arga telefonsamtal lyckas jag få tag på underbara Josefin som hämtade mig. Hur gott är det inte med en cheeseburgare en dag som denna? Så det blev raka vägen till gyllene måsen för en fet beställning på drive-in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0