Fucked another whore In the pool of booze booze booza

fyfan vad jag kommer ha att göra idag. Har börjat städa mitt rum, har slängt ut ALLA kläder jag har för tvätt och springer runt med Ajax big size triple action i högsta hugg och sprayar i varenda vrå. Inte nog med detta så måste jag avbryta med flitiga städande för att rulla mot jobbet. Efter jobbet lär jag nog få sitta i 5 timmar och tvätta. Tur att vi har två tvättmaskiner här hemma annars hade det tagit hela helgen. Funderar nu seriöst på att åka iväg och köpa en torktumlare.
Och jag som hade hoppats på utgång idag. Sköna människor, barhäng och fira in en månads ledighet! japp, det här är min sista arbetsdag på en månad. LÄTTNAD!


Kommentarer
Postat av: Marynator

skönt med semester! :D

2011-07-18 @ 10:06:32
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: jennifer

oh tack, dit vill fan jag!

2011-07-18 @ 16:17:00
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0