This cocaine makes me feel like I'm In this song

Alla ni som inte var på metaltown och missade system of a down, jag lider och mår dåligt för eran skull. Senast idag på bussen så tryckte jag in lurarna i öronen och spelade alla låtar dom spelade på högsta volym. Det känns som att jag får rysningar i hela armarna och kinderna när jag tänker tillbaka. Samtidigt som man nästan blir uppriktigt ledsen över att det är förbi så är jag så in i helvetes glad att jag såg dom. Cigaro live var så äckligt mäktigt så att jag inte kan beskriva det i ord. Vill verkligen bara tillbaka till just den stunden!


Kommentarer
Postat av: Bex

Gåshud for sure. SAKNAR HELA FESTIVALEN ÅH

2011-07-11 @ 12:25:45
URL: http://kungbex.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0