Metaltown//Take me back



Dåligt sliten är man efter metaltown, har även lyckats dra mig på en bra förjävlig hosta. Trots detta så skulle jag vara såhär sliten och ha den här hostan tusen gånger om, Fukkkkk vad bra metaltown var. SOAD, Korn, Volbeat, BMTH, Avenged sevenfold.. allt vad så jävla bra så jag spyr.
Så himla fint folk man har träffat och umgåts med så det inte är sant. Vill tillbaka trots att jag genom detta luktat så mycket bajamaja, avlopp och svett så att det inte borde vara lagligt. Längtar som fan ills nästa år. Nu taggar jag till för P&L och förhoppningsvid sonisphere.
Bilder från metaltown kommer när jag lever igen, möjligtvis ikväll!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Taaaack hot stuff ;D Jag e skitnöjd =)



Fan va sweet med metaltown och att du ska på fler! Jag vill oxå. SRF separationsångest deluxe. Synd att du inte var där!

2011-06-20 @ 18:22:21
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

yeeeeeeeeeeeeeee jag ser fram emot utav bara helvete för fler updates! bara orutinerade bloggare som har droppat massa trista poser på sig själva från MT. JAG VILL JU LÄSA OM BANDEN FFS!!!!!!!!!! tänk på oss som inte var där. fan!



hoppas vi ses på sonisphere.. kirra nu! ;D

2011-06-21 @ 15:56:49
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: sandra

jaaa mhmmmmm! ge mig ge mig ge mig, jag vill se! vore gryyymt

2011-06-21 @ 22:42:51
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0