And it's a shame what we've become, When we hurt the ones we love.



Yttligare en dag avklarad på jobbet, dock blir det inte mycket till fritid nu eftersom jag ska vara hos herr tandläkare 07:40 på morgonen. Ja, jag kunde nog inte vara lyckligare över att få gå upp så tidigt när jag börjar halv 3 på eftermiddagen. eller inte. Så nu ska jag sova som en liten minigris i sju härliga timmar.

Har så enormt lite att skriva just nu så att det här inläggen tog cirkus tjugo långsamma minuter att skriva. Suddat och skrivit, suddat och skrivit. Nu har jag suddat och skrivit för sista gången. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Superman som KAN koka ägg

Bilden<3 ;)

2011-05-03 @ 10:59:50
Postat av: jennie w

älskar bilden, fan så jäkla fin!

2011-05-03 @ 12:29:54
Postat av: Vanadesse.

Mötley<3 Och du e en babe!

2011-05-03 @ 19:26:46
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: ladydoordie

Men var så jävla snygg då!

2011-05-07 @ 22:20:12
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0