Heart attacks waiting to happen

vet inte vad jag ska säga, lugnt att halshugga mig typ. Måste vara sämst på att uppdatera här. Har fan inte haft tid, har haft ett par stressiga men jävligt bra dagar, så nu har jag legat inne och pillar naveln och vilat sedan i fredags. tänkte ta ett inlägg med vad jag pysslat med under det här dagarna när jag har lite bilder i mitt beslag.
Det jag kan säga än så länge är att jag och Empan hängt och bland annat blivit fotograferade för Drop deads vinter kollektion, Oliver Sykes klädmärke (som spelar i bring me the horizon, för er som inte vet).


eftersom jag inte hade någon passande bild för det här inlägget så tjyvade jag en från Empan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0