00:17 2012-02-28



Hola people! Idag har jag varit sådär extra duktig och köpt en kalender så att jag kan hålla koll på när jag jobbar och inte, börjar bli lite förvirrande det där nu när man har två jobb.. Sket förövrigt i allt annat fint jag såg i alla affärer och köpte träningsbyxor istället. Och när vi ändå samtalar om träningsbyxor så kan jag ju tipsa om att H&M har dom absolut bästa jävla träningsbyxor som någonsin har och kommer att existera. du tjänar minst 400 riksdaler på att köpa därifrån och man får tamejfan världens tightaste ben och röv.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Kalendrar är bra. Digitala kan fara åt helsike. Står det inte antecknat i min lilla röda ormskinnsbok så lär det inte hända haha.

2012-03-02 @ 15:24:15
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0