Bara jag som lyckas


Förbannat gammal bild, grym text!

Gårdagen var jävligt omständig, slutade klockan 11 på kvällen och skulle ta halvtåget från södertälje hem. Klart man somnar på tåget och vaknar i Märsta, klockan 1 på natten. Panikångest in my brain! Min käre mor som skulle hämta mig i Rönninge trodde jag hade blivit överfallen och ringde sjukhus och kollade om jag låg inlagd någonstans. Min kära kompis som släpp av mig i södertälje station åkte med bil i 1½ timme och letade efter mig.
Ännu sämre kan det inte bli, tänker ni. Men jo, hade inga batterier på mobilen. Fick dock låna telefon i biljettluckan vid spärrarna så tog en taxi hem och blev 1000 riksdaler fattigare.
Jag skrattar idag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, fy fan va less jag skulle blivit :P

2011-03-23 @ 21:42:05
URL: http://barrothebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0