You don't care a bit

Ni förstår nog inte shopping begäret jag har just nu. I vanliga fall när jag får känslan att jag bara måste ha allt så hittar jag inget. För en gångs skull så hittar jag hur mycket som helst. Mår dåligt över att det är så mycket jag vill ha just nu, helt sjukt!

Annars då? Sitter här med turban på skallen och ska väl ta någonting att äta innan jobbet. Har inte så mycket kul att skriva om idag. Har bara ångest över att jag ska åka till jobbet när som helst. sucks. big time.

dom här shortsen kommer jag använda sönder när jag köttat på gymmet hela vintern (heheh) och värmen kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: catarina

ahh fett fina

2011-12-29 @ 01:43:29
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0