Think about it

Fan vad kass jag är på att skriva, finns det någonting som jag kan göra som man ska eller borde? Uppenbarligen inte, och för ovanlighetensskull så tänkte jag skippa att fylla inlägget med en bild och kort text eller full av svordomar.

Igår så jobbade jag, var helt sjukt trött på jobbet, höll på att somna med dragaren i högsta hugg och ville bara hem, så när jag kom hem drog jag ganska snabbt till pojkvännen. Där lagade vi mat, åt misosoppa och dukade fram ostbricka, parmaskinka och vindruvor med en varsitt glas champagne samtidigt som vi kollade på CSI. Mycket längre hann jag inte på den dagen eftersom jag somnade i soffan, som vanligt.
Idag har jag jobbat, varit med familjen, solar och kollat på Up Town Girls som jag längtat efter i säkert tre dagar att dom ska sända i TV. Hade helt glömt bort den eftersom det säkert var 56 år sedan jag såg den. Verkligen min typ av film, ligger helt klart på topp 10.
Och nu hade jag tänkt att sova, ska upp om sex timmar.
Imorgon fyller pappa år så ska fundera lite på hur man ska fira det. 

Be yourself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0