Pack Up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea

Fyfan, att gå upp i normal tid när jag jobbar eftermiddag börjar fan bli mer påfrestande än när jag jobbar förmiddag och måste gå upp fyra på natten. Börjar bli riktigt cp det där med hur mycket jag sover, tror ja sover bort hela mitt liv snart.

Hur som helst så lyckades jag äntligen komma upp ur sängen efter 54 minuters snoozande. Jag hade en jätte obehaglig dröm, drömde att jag höll på att få Aids, vilket resultarade i svullna prickar som slutligen blev typ inflamerade sår, över hela kroppen. Jag fick på sidan av läppen och det stack till och brönde så förbaskat. Trodde fan det va på riktigt och va nära på att hänga mig där ett tag.

Nu ska jag iallafall röra min mot centrum, mot posten. Har ett paket som väntar på mig!





Passar lite sköna låtar som ni kan lyssna på, grymma!
Eliza Doolittle - Pack up / Cee Lo Green - Fuck you / Brad Paisley - Ticks

Kommentarer
Postat av: Satanja

Trevlig blogg :) alltid kul när man hittar nya rockbrudar! Du är tillagd i bloglovin!!

2010-12-03 @ 12:50:05
URL: http://satanja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0