so much to do


Observera hur smidigt min man smyger sig in i bakgrunden

Godkväll damer och herrar. Är väldigt trött och skulle mer än gärna lägga mig i sängen och sova. Men, eftersom jag börjar halv tre imorgon så måste jag vända på dygnet. Annars kommer jag vara trött som en björn på vintern när jag jobbar eftermiddags skiftet. Så tanken nu är att få massa saker gjorda. Listan kan bli lång; duscha, noppa ögonbryn, raka benen, ta bort gammalt nagellack, måla nytt, uppdatera almanackan, kolla ett avsmitt på o.c, fixa matlåda m.m. När jag ändå är igång kan jag passa på att göra små mellanmål till imorgon eftersom jag ändå alltid blir så hungrig inpå kvällen.

så ja.. Någon annan som är lika sysselsatt som mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0