STUCK ON YOU

Hej på er! Jobbade som sagt elva timmar idag, och till min förvånan gick dagen ganska fort. Fast kroppen min är dödstrött nu efter en slitsam dag och behöver sömn. Så efter detta inlägg ska jag sova på direkten.
Imorgon så blir det jobb som vanligt och efter det ska jag och Dave ner på stan för en afterwork. (Känner mig gammal nu)

Just nu pumpar jag högtalarna med Lionel Richie - Stuck on you. Perfekt innan man ska gå och lägga sig, man blir lugn i hela kroppen. Funkar iallafall så länge som man är på bra humör, blir lätt till en låt som man lägger till i "depp-listan".

Godnatt!



Bild från någon gång i mitten utav Augusti. ä-l-s-k-a-r jackan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0