HELL IS EMPTY AND ALL THE DEVILS ARE HERE


Bildbomb från 2 veckor sedan

Äntligen hemma och några timmar ledigt innan jobbet börjar imorgon igen. Har sedan jag kom hem stått och färgat en drös med löshår. Får se imorgon hur de exakta resultatet blir då det torkat.
Ska även upp alldeles för tidigt med tanke på när jag börjar imorgon. Men har grymt mycket att göra, ska färga mitt egna hår, gymma (den här gången menar jag de, har bokat tid med PT, snacka om omotiverad tjej som inte kommer igång på egen hand) och alla andra måsten.
Om jag lägger mig nu blir det iallafall 6½ timmars sömn! Så godnatt folket. Och tack till alla snygga människor som skriver fint till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0