A LIGHT IN A DARKENED WORLD

Hola at you people. Min dag har bestått utav briefrukost, photoshoot (agerade fotograf, höh), jobb, amerikanska pizzor, USA drömmar och helg pepp. Är helt slut, vill bara dyka ner i sängen just nu och blir antagligen precis det jag tänker göra efter det här inlägget.
Budade för övrigt hem världens snyggaste baseball jacka från tradera idag, är kär och kan knappt bärga mig till jag får hem den. Suuuper pepp på den!
Tänkte försöka vara lite extra flitig med kameran i helgen så att jag har mycket bilder att pyssla med, visa och glo på under vilosöndag. Prima va?


Kommentarer
Postat av: Sara

Ball blogg & stil du har! :) checka gärna in på min blogg en sväng!

2011-12-21 @ 00:56:57
URL: http://hellonhighheels.devote.se
Postat av: sandra

haha awesome, jag blev nr 100 bland dina följare på bloglovin :D



nice blogg!

2011-12-27 @ 14:40:52
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0