EVERYTHING I TOUCH TURNS TO STONE



Åkte in till stan idag efter jobbet och köpte tyger, ska sy som en tok i helgen var det tänkt. Hann även förbi beyond retro en snabbis och fick med mig två tröjor och (hör och häpna) en väska! Har aldrig hittat en väska på beyond retro eftersom jag tycker dom nästan bara har "laptop/kontors" (ni hajar) modeller. Fast idag hittade jag en, just en väska i sån modell som jag inte kunde släppa taget om och hänga tillbaka. Tanken på att någon annan skulle köpa den väskan sved, så den fick bli min. Ångrar inte ett dugg nu! Älskar detaljerna på den.
Annars då? Det hänger och dinglar, har inte mycket kul att snicksnacka om. Ska upp kl 5 till jobbet som vanligt så ska dyka ner i sängen nu. Later kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0