Your beauty is beyond compare


Ser ni mitt golv? Nej tänkte väl de, har inga hyllor så alla mina kläder får pryda golvet för tillfället.

Hur är det folks? Är ni arga på mig? För att jag sa att jag skulle vara superbloggare idag och mata er med inlägg? BRA! Blir kass stämning om ni skulle vara jö.
Igår var jag som sagt och provjobbade. Blev 3½ timma på en rockbar i södertälje som heter CP (Centralbaren). Jag tror och det känns som att det gick väldigt bra och ska även jobba imorgon kväll. Hoppas hoppas jag får det här nu! Håll alla tummar ni har för mig!

Har egentligen inte så mycket intressant att skriva om trots att jag känner ett förjävla stort behov av att blogga just nu. Varför är det alltid så? När jag har hur mycket som helst att berätta om så orkar jag aldrig uppdatera och känner ingen lust, när jag är tom på ord vill jag uppdatera tills ni blir helt tokiga. Ja, fan vad ni går miste om saker när jag inte bloggar alltså! Pushpush!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Gööött me provjobb! Ska h¨ålla tummarna för dej babe :)

2011-12-08 @ 22:17:54
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh, hoppas du får jobbet. Då får man ju se till att besöka CP oftare när det står fint folk i baren :)

2011-12-11 @ 00:41:32
Postat av: Jocke

är du så sugen på det jobbet?



lät som chefen tyckte det gick bra också.



häng i bara så kommer det lösa sig

2011-12-12 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0