life is a highway

Härlig dag, antagligen för att den har gått precis liak fort som resterande utav veckan. Imorgon är det fredag, äntligen!
Ikvällen har verkligen spenderats till att inte göra någonting, hur skönt som helst. Har tryckt i mig en ost & skink paj och fixat en iPhone. Nu ska jag pilla på telefon och sova.
Funderar även på att köpa ny kamera imorgon så räkna med tusen gånger bättre uppdatering efter de!

Lägger upp en randombild som är jävligt OSNYGG. Kolla bara dom "super-nyktra" ögonen. Glad verkade jag ju va iallafall!

Kommentarer
Postat av: bellyni

ohhhh! hoppas du hittar kameran! jag hade inte klara mig utan min haha! och tack snygging!

2011-02-18 @ 11:20:39
URL: http://bellyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0