Monday, you're such a whore



Det var konstigt att vakna imorse, jag tror det kändes som att väckarklockan ringde varje minut. Den ringde fan konstant. varje gång jag vaknade till liv igen så vad jag bombsäker på att det skulle vara hur sent som helst och att jag hade lyckats försova mig när jag börjar halv 3. Men det ar bara yttligare en minut som hade passerat.
Dessutom så gör det så jävla ont när jag gör nummer ett och det känns som att jag ska göra på mig hela jävla tiden. Har ingen direkt tidigare erfarenhet av urinvärkinfektion. I hate it.
Sedan så ska jag ju även jobba för första gången på sex lediga dagar. Dags att göra ett ryck, måste göra lunch och förstärka matlådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0