Don't hold it back

Snor lite bilder av Rebecca som är tagna med hennes fisheye. Gissa om jag gillar. Dock är det roligare och ta på andra med den här typen av objektiv med tanke på att jag tenderar till att se ut som ett rövhål framför kameran i dessa stunder.
Bilderna är även i helt fel storlek med tanke på att jag snodde dom direkt från facebook, det suger big time. Gör så att hela bloggen ser skev ut. Men what the hell gör de liksom? Bilder är bilder och roliga att se på! Just dom här är tagna ifrån lördagens spektakel på Graven.

Förresten så har jag lyckats med något riktigt jävligt, har så förbannat ont i handleden när jag vrider handen och måste anstränga den. Har inte ens gjort någonting utan fick det igår. Måste vara riktigt jävla överansträngd. Rackarns.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Älskar att det ser ut som att jag bölar på en av bilderna, haha

2011-07-19 @ 16:20:39
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0