MAKE A MISTAKE WITH ME



Tja kids! Wow tänker ni nu, uppdaterar nämligen idag också. Cred till mig för de, eller nått.. Lider just nu av förjävla jobbiga saker. Vill köpa allt jag ser känns det som, hittar så jävla mycket fina saker, vet inte ens vad som stoppar mig den här gången. Känner också för att slänga ihop en sån där målning, en sån där som jag inte gjort på flera år. Mer då? ja, jag vill ha en fet indian-huvudbonad och ett djurkranium på väggen. Har finfina planer. Ännu mer då? Saknar att kunna ha på mig shorts utan att få köldskador.
förövrigt blir jag inspirerad av dom här bilderna, till tusen.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Mmmm hur kommer det sig nu att jag vill bosätta mig i en turkos husvagn. Testa på livet som surfare i australien kanske. Det vore nåt.

2011-11-22 @ 20:36:37
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0