Your up gets me down



Yo folks! Sitter och trycker i mig lite musli och youghurt. Ska snart till jobbet och slita fram till 11 ikväll.
Tänkte egentligen bara berätta att mitt röda hår är historia, exprimenterade igår och lyckades få bort nästan allt utan att håret ramlade av. Så för tillfället är jag någon färg som jag inte riktigt kan sätta finger på vad den heter. Typ åt de guldljusbruna hållet? Har inte heller bestämt mig över hur nöjd jag är med färgen. Är nöjd över att jag fick bort så mycket rött men vet inte om den här färgen klär mig så jävla bra. Lär dock bli så att jag har den ett tag så att håret får vila. Fördelen är att det är smoking hot med röda läppar till!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Tävla om en lucka i illis-kalendern!

Har en överraskning i min blogg om du gillar adventskalendrar=)

2011-11-28 @ 22:46:54
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Lita inte blint på såna produkter ems, dom innehåller oftast massa andra kemikalier som inte är såååå skonsamma för håret som dom låter.. Bäst är att äta rätt, köra naturlig inpackning och låta det vila ;) (kommer från en som en gång hade fint hår:( ))

2011-11-29 @ 10:20:55
URL: http://rabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0