They can't keep us down

Lite bad med update under senate dagarna, men så är det ibland folks. En jävla massa strul på jobb och sliten kropp&själ leder till att jag mest sover, kollar värdelösa rullar och pillar med i naveln under den tiden som blir över.
I helgen så var mannen på besök, så jävla efterlängtat. I lördags så va jag ute i storstan, surplade alkohol med en massa folk, gamla vanliga ligan och några "nya" ansikten. Empan m.fl. joinade oss på hellstöms och sedan så svängde Sanna och Chanelle förbi när vi va på spelning på Broder Tuck. The tlark spelade och allt var riktigt bra. Grym helg.

(Det här inlägget har jag försökt posta två gånger, en gång i veckan men då gick det inte att ladda upp några bilder. Och sedan igårkväll men då bestämde sig datorn för att stängas av mitt i skrivandet. Kan inte vara meningen att jag ska publicera det här inlägget)

Bilder tagna från Empan


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH varför ringde ni inte????? :(

2011-10-18 @ 19:45:06
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0