-

Tja kids. har varit en massor med trött och frånvarande senaste dagarna. Har kollat ut nästan två säsonger av SOA på tre dagar. Fel på mig? Japp.
Fick även en kommentar om att jag borde berätta lite om mig själv och visa mer tips som jag gjorde förut. Har en del frågor att svara på från er som jag ska sammanfatta i ett inlägg där ni har frågat lite mer privat (relaterat till hur lite jag skriver om mig själv här) och frågor om en del smink och hår tips.
Helt ärligt så stod jag för någon vecka sedan och (!!!!!) filmade in en video där jag visar hur jag sminkar mig och fixar mitt hår. Anledningen till varför jag blev tvungen till att radera den var för att jag tydligen kände för att vara BHlös den dagen med en väldigt mycket oversize tee med avklippta ärmar på överkroppen. Min tröghet ledde till att varje gång jag räckte mig efter ett nytt sminkredskap så flashade jag apelsinerna.
Nu i efterhand så hade jag väl ändå fått panik och raderat videon.. mes man är ibland.

Kommentarer
Postat av: Vem?

Guuuud vilken fin blogg du har! :o

2012-02-03 @ 13:01:35
URL: http://tinanj.se
Postat av: sara

vi måste ha en photoshoot någon dag!

2012-02-03 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0