If you follow me you'll only get lost



hej hej hallå hallå. Så jävla bra inspobilder så jag avlider, nästan.
annars då? Har ju varit rätt dött här, jobbade i baren igår, sjukt lugn kväll med tanke på att det är helgen innan löning och att det var världens pissväder ute. Har för övrigt tankar på att färga håret någon crazy färg, åt det lila hållet planerar jag. Ska på jakt efter färg idag tänkte jag och får hoppas på att jag hittar något bra. less på rött igen..

Söndagar är förövrigt min och josefins dag, har blivit något utav en "tradition" då det går på automatik nuförtiden att vi ses då. Innehåller ofta sushi eller thaimat också för den delen. Men eftersom jag är luspank och får lön imorgon så blir det antagligen så att vi åker till min mamma och våldgästar. Hungrig tjej då jag bara fick i mig en bulle och en french hotdog igår och vaknade nyss med tom mage.

Kommentarer
Postat av: Ida

"så jävla bra inspobilder" - kan inte annat än att hålla med!

2012-02-23 @ 00:05:21
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0