instafuck

har ju i princip lagt ner det här nu, helt och hållet. Orkar aldrig ha kameran med mig och fota allt i min närhet längre, därav inga inlägg. Kommer tillbaka den dagen jag fixat ny kamera, den jag har är jag less på, den suger. Ska bli en finfin system denna gången och så ska jag se till att lära mig lite om det här med redigering.
Så länge så kan alla som inte redan följer mig på instagram göra det då jag är flitigare där.
kbartok var namnet.
Ses där, puss på er så länge. Ses när en bättre kamera är införskaffad.

Kommentarer
Postat av: Catharina

awww... jeg skulle så gjerne ønske at du fremdeles blogget. Håper du får nytt kamera snart!<3

2013-04-15 @ 22:50:14
URL: http://www.catharina-kroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0