-

När allting börjar gå nerför så inser man inte från början att det inte tar slut om man inte ställer sig upp direkt. Tillslut så kommer du inte ur det svarta jävla hålet du sitter i. Detta utav den enda anledningen att du tror att ingenting kan bli bra. Allt känns hopplöst och meningslöst.
Dina tidigare intressen är inte dina intressen längre. Du sover hellre bort dagarna numera. Du lider av panikångest attacker, det känns som att väggarna i rummet stryper dig, men du orkar inte gå ut heller, för du skapar ett hat mot allt och alla. Det gör ont i huvudet att tänka på mycket men ändå så lite på samma gång. Inte konstigt att du bara sover, du blir helt slut utav dina vakna timmar.
Tillslut hatar du ditt liv och dig själv. Allt du kan göra är att lära dig själv att vara lycklig, för lycka kommer inte och knackar på din dörr. Hur fan lär man sig att vara lycklig?

Du gör bäst i att isolera dig själv, annars kommer du bara såra andra för att du inte tar tag i ditt liv.


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

<3

2012-05-18 @ 13:35:54
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: syrran

<3

2012-05-18 @ 14:31:22
Postat av: been there, done that

fyfan vad sant, känner igen mig allt för mycket där helt sjukt faktiskt. Usch vad jag är rädd för att hamna där igen, det är precis som att sedan den dagen då det vände och blev "bra" så har mina tankar endast handlat om "vad händer om jag hamnar där igen, dör jag då?". Önskar dig all lycka om det är dig själv du skriver om.

2012-05-18 @ 21:43:40
Postat av: sofia

du gör det bästa i att vara med folk som gör dig glad., dom som bryr sig. Man ska ha svackorna, för att veta hur det känns att må bra och vara glad.



har säkert skrivit det här citatet innan.. men det är ett jävla bra citat. "Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet"



puss

2012-05-19 @ 00:22:22
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: nathalie.

finner nästan inga ord.. det där är min vardag, det är så jag också känner.

<3

2012-06-11 @ 19:12:56
URL: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0